31 augustus, 2017

EVision selecteert Sentia als preferred partner voor public cloud

Amsterdam, 31 augustus 2017 - eVision en Sentia kondigen een preferred partnership aan voor de hosting van eVision's Control of Work software op Sentia's managed services platform. Op 3 juli heeft Ton Geelen (Commercieel Directeur van eVision) en Hans Reinhart (Managing Director Managed Public Cloud van Sentia) een overeenkomst getekend voor ​​langdurig partnership, die klanten in staat stelt bredere keuzes te maken in de manier waarop zij hun eVision-software implementeren. De overeenkomst met Sentia betekent dat klanten rechtstreeks via eVision software beschikbaar hebben als volledig volledig beheerde cloud dienst.

eVision is wereldwijd de leider in de Control of Work software oplossingen. Bedrijven in de olie en gas, chemische en andere industrieën verbeteren door de software van eVision hun operationele processen, wat resulteert in volledig controleerbare, realtime bedrijfsrisicobeheersing en verhoogde operationele efficiëntie. Een van de doelstellingen van eVision is het ontwerpen en creëren van gebruiksvriendelijke digitale oplossingen voor gebruikers, altijd een stap vooruit door innovatie.

Om dit doel te realiseren, zocht eVision naar een partner die in staat was om te ondersteunen in het aanbieden van cloud-based software-oplossingen. Sentia zorgt voor de innovatie van het cloudplatform van eVision op de lange termijn. Sentia heeft al jaren ervaring met publieke cloud en garandeert continue beschikbaarheid en beveiliging van de oplossingen van eVision. Met deze samenwerking kan eVision op het gebied van innovatie een stap vooruit doen en cloud-based applicaties aanbieden.

Op dit moment is adoptie van cloud een van de belangrijkste IT-trends voor bedrijven in de industrie. Onze klanten eisen een partnership met hun softwareleveranciers om hun digitale transformatie- en innovatieagenda's te versnellen. Cloud-based oplossingen maakt het voor onze klanten implementeren van software gemakkelijk en snel, met een minimale downtime, verhoogde beveiliging en minder afhankelijkheid van hun eigen IT-netwerken. eVision streeft voortdurend naar innovatieve oplossingen waarmee onze klanten de veiligheid en efficiëntie kunnen verhogen. Sentia, als de toonaangevende publieke cloud provider, raadpleegt en ondersteunt ons in het aanbieden van cloud-based applicaties. Met dit partnerschap reageren we op de behoeften van onze klanten en versterken wij onze innovatieve karakter. Ton Geelen Commercieel Directeur eVision
Voor Sentia is dit een belangrijk partnership om de voornaamste leverancier van publieke cloudplatforms te worden. Binnen dit partnerschip kan Sentia zijn kennis over publieke cloud verspreiden en zowel eVision als hun klanten te ondersteunen door efficiënte platforms te bouwen voor hun software oplossingen. Hans Reinhart Managing Director Managed Public Cloud Sentia

Over eVision

eVision Industry Software is wereldwijd marktleider op het gebied van Control of Work software. eVision biedt innovatieve oplossingen die de manier verbeteren waarop olie, gas, (petro)chemische en andere risicovolle industrieën opereren op een globale en lokale schaal. eVision stelt u in staat om de veiligheid en snelheid van uw werkzaamheden te verhogen en ondersteunt in het bereiken van uw operationele en veiligheidsdoelstellingen. De oplossingen van eVision zijn volledig af te stemmen op de wensen en eisen van uw organisatie, en tegelijkertijd gemakkelijk in gebruik. eVision garandeert de volledige naleving van de nieuwste protocollen en voorschriften.

Grote organisaties zoals Shell, Statoil, BP, Qatar Petroleum en Repsol-Sinopec kiezen eVision als hun Control of Work leverancier, waardoor eVision’s positie als marktleider wordt versterkt. Met kantoren wereldwijd en samenwerkingen met ’s werelds meest toonaangevende systeemintegreerders, biedt eVision hoogwaardige levering en ondersteuning, op locatie, te allen tijde. Zie ook www.evision-software.com voor meer informatie.