12 september, 2017

Sentia genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50

Sentia is dankzij zijn public cloud succes genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 award 2017. De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Sentia MPC, de snelgroeiende tak van Sentia met als focus managed public cloud diensten is voor het eerst opgenomen in deze lijst. Donderdag 12 oktober wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekendgemaakt in Utrecht.

Als Sentia zijn wij trots dat we genomineerd zijn voor de Deloitte Technology Fast 50. Deze nominatie is een erkenning voor onze strategie en focus op innovatie in de laatste paar jaar. Het Sentia MPC team is een vooraanstaand speler in public cloud en als Managed Service Program Partner van Amazon Web Services lopen wij voorop in de Benelux. Deze nominatie laat zien dat wij de juiste weg zijn ingeslagen en met veel inzet gaan wij op deze voet verder. Ian Zein CEO Sentia Group
We zien dit jaar veel ondernemingen die eerder aan de Rising Star-categorie hebben meegedaan en nu meedingen naar de eerste plek in de Deloitte Technology Fast 50. Wat verder opvalt aan de lijst, is dat er veel diversiteit is in proposities en verdienmodellen met een innovatief karakter. Deze Deloitte Technology Fast50-lijst toont wederom aan dat ondernemend Nederland in de technologiesector zich goed op de kaart zet en duurzaam doorgroeit. Martin Wabeke Programmaleider Technology Fast 50

Over Deloitte Technology Fast 50

De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar (2013 - 2016). Bedrijven die korter bestaan, kunnen meedoen aan het Deloitte Technology Fast 50-programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie en schaalbaarheid, in plaats van op groeicijfers. De genomineerden van de Rising Star-categorie worden op maandag 11 september bekendgemaakt. De deelnemers zijn afkomstig uit de publieke en private sector en omvatten alle technologiesegmenten.